Baby ..baby ..baby oooOooo..

Oh.. tajuk diatas bukanlah merujuk kepada lagu Justin Babier sambil gua menyanyi keriangan.

Tetapi untuk menyatakan ketensionan aku di time tengahari buto nie.......

Tadi gua baru je lepas photoshoot baby .. baek punya. ha3x...


Caption : Baby yg aku maksudkan.

Seperti yang gua cakap tadi..gua terasa 30% tension kerana photoshoot gua kali ini tak berapa nak menjadi.( ha3x.. saje je buat penyedap cerita statement nieh ).

To be honest, nie lah first time gua shoot gambar baby dengan secara "formal" skit. Seperti biasa.........kalo bab2x baru nie...... kualitinye tak berapa nak diharapkan. Silap-silap boleh campak ke laut.

FYI, photoshoot ni...gua rasa tadi.. hanya ada 3 port je dalam taman yang gua sempat snap. Rasanya ......dapat buat kejap je shoot ngan baby nieh. Selebihnye... baby tue dah start meragam. Dari aspek kepingan gambar, hanya ada 80 keping gambar aku snap.. dari dalam banyak2x gambar tue... hanya gambar diatas aje yg aku rasakan cun dan hoyeh-hoyeh. Maklumlah, baby nie......dah mulai nak meragam. Most of the time, mimik muka dah terasa kurang gula.


Caption : Mimik muka dah cerita. Tapi ..tangan plak terkaco muka


Well, aku understand tentang peel baby. So.. on future, kalo client jenis nie... aku kena lebih sensitif terhadap masa ceria baby tersebut dengan lebih optima.

Dan........ aku rasa better aku buat indoor bagi photoshoot selanjutnya kalo subjek baby. Panas pun tidak, baby bleh datang sesuka hati.. dll.

Itu sahaja ngomelan aku kali ni. Zasss...

Regards,
Tokei LuzVista

No comments:

Post a Comment