Sensei III - Tamat


Seperti yang gua beritahu u all pada entry2x sebelum ini berkenaan gua telah dilantik sebagai cikgu fotografi di sekolah private school Shah Alam, maka pada 21 September 2011 barakhirlah sudah perkhidmatan gua di sekolah sana.

Entry gua sebelum ini:
Mungkin tak banyak gua curahkan pengetahuan kepada korang a.k.a para pelajar sekali...at least bertemu dengan korang adalah perkara yang gua rasa enak sekali. ha3x..

So, kepada form 5 dan form 3 yang mengikuti kelas yg cikgu ajar... selamat menghadapi peperiksaan SPM dan PMR.Semoga berjaya.

Kepada semua yang follow dalam kelas cikgu, cikgu mintak maap kalo ada terkasar bahasa dan terlebih kata.

To Jet ( President ) & Nadya ( Vice president )... thanks for your assistant.....
To Cikgu Siti and her colleague, thanks for your arrangement.

For the final end of our session, cukuplah sekadar sekeping gambar diabadikan untuk senyuman korang pada 30 tahun akan datang. Who knows kan..?

Cikgu mention ........
Who knows kan..?
nie... sebabnye, sampai sekarang gua hunting cikgu-cikgu yang ajar gua semasa sekolah rendah. Just to say thanks. Tanpa didikan mereka, gua takkan jadi apa yg gua jadi sekarang. DEngan adanya gambar nie.. on future korang bleh trace back semula.


No comments:

Post a Comment