Sensei II

2 March 2011 ( Rabu )

< My previous entry >

Hu3x... today is my second class teaching photography at that school. Meet the new faces again.. Oh.. aku suka dengan diorang..hu3x. Menghormati orang...

Since today gua baru tunjuk tajuk setiap minggu akan datang kepada cikgu penyelia diorang.. aku beri kebebasan untuk shoot apa yang menarik pada mata diorang.

Oh..tetiba je hujan. So... aku suggest diorang shoot indoor. Time keluar gi photoshoot.. hu3x..huru hara diorang dibuatnya.... weehh.........jangan berebut rebut weehh...

Well video kat bawah nie gua sempat shoot budak2x kelab nie time tengah shoot di canteen diorang.



Sepintas lalu..gua nampak kesungguhan diorang. Tak tahu la kalo banyak kali sepintas lalu.....ha3x...

Well...Jett..cepat sikit up gambo/video yang geng2x tadi shoot.. Ok? tak sabar mau tengok hasil2x "The Best Shot".

Oh yea...boyss... next week standby your gears for shutter speed shoot. Kambatee..

No comments:

Post a Comment