Kampung Bukit Kuang, Terengganu : Sepintas lalu


Sebenarnye.. port nie dah lama dah teman nampak untuk shoot time memalam. Cuma....barangkali tiada kesempatan. So.. baru2x nie.. gua secara tak sengaja ..boleh plak singgah di port scenery nie. Nak nak plak..gua bawak tripod.. apo laie..hu3x..

Ada 2 sebab mengapa gua tak shoot scenery nie sebelum2x nie.Pertamanya..port scenery nie terletak betol2x di tepi jalan utama antara chukai dan kuala terengganu.so..bila dah jadi jalan utama.. jalan nie agak bz dengan kenderaan. So..masalah problem yang berlaku adalah....keta tak boleh nak parking secara tetiba je untuk turun ke port nie.

Dan yang keduanya.. kalo nak shoot pun.. ruang untuk photoshoot tidak menjadi begitu mudah kerana......ruang shoot angle macam nie kena shoot atas jambatan. Nak plak... ruang kita perlu berdiri sambil letak tripod memang terhad kerana..belakang kita kereta lalu lalang. Kalau kita tak berhati2x..lori besar boleh sapu kita di tepi jalan. Dah la shoot time memalam. Tak pasal pasal je.. so..be careful ok..kepada geng2x yg mau shoot atas jambatan nie.

Lagi entry semasa di terengganu. Awana Kijal

No comments:

Post a Comment