Bukit Tinjau, Ampang

Seingat gua...dah 2 kali gua naik ke bukit tinjau.

Bestnye di bukit tinjau nie...sebab...pikiran terasa lapang kerana dapat lihat panorama indah di area KL. Kalo kite tengok gambar yang gua snap hari tue..kite bleh lihat kilauan cahaya bangunan KLCC dan Menara KL.


Tak silap gua... pada sape2x nak naik menara tinjau yang disediakan kat atas tue..bleh naik sampai kul 3-4 pagi kalo tak silap. Pernah satu hari tue..gua nak naik time waktu2x 3-4 pagi..malangnya port kat situ tak bleh dikunjungi oleh pelawat setelah bertembung ngan guard kat situ.

Menurut guard kat situ..dia beritahu yang rasional dia close operation nak naik menara tue..sebabnye ...kawasan tue agak keras. Pernah gak pengunjung kat situ kena rasuk...

macam2x kan??

anyway.. memang scenery kat port nie menyegarkan. Nak2x plak kalo ada angin tiup..fuhh..nallak....

No comments:

Post a Comment