Bukit Jugra, Banting

Member gue cakap kalo nak kat bukit jugra ..dekat je..ntah mana dier lalu tak tahu le.. ada le pernah lalu kat satu jalan berdasarkan explenation dier....tapi hampehh... at last terkeluar ke laluan yang pernah gua lalu di sijangkang sane tue..

Laluan melalui sijangkang tue..gua rasa jauh siot..... Nak sampai ke town banting tue pun makan masa berejam....



Gambar yang gua snap nie dah malam dah. Waktu senja senja gitu.. hu3x..
Terkejut jugak gua bila sampai sana. Mana taknya.. dalam kul 7.30 cenggitu.. gua terpaksa lalu di laluan kubur jerat cina. Giler kentang ah... Agak besar gak tanah perkuburan tue sebelum sampai ke puncak bukit tue. Agak horror..

Sampai kat atas bukit nie..fuhh..nafas lega. Banyak keta di tepi jalan. Kalo dah banyak keta..maksudnya..ramai orang.

Alkisah nak dijadikan cerita.. time gue sampai tue.. orang jabatan agama islam dok ada xtiviti atas tue. Diorang buat cerapan anak bulan untuk skodeng bulan bagi raya haji. Uhuk..first time gua dengar buat cerapan untuk skodeng anak bulan raya haji. Selalunye...skodeng anak bulan bagi raya aidilfitri.

Kembali kepada ke horroran area situ.. bleh la pulak pokcik guard kat situ cite pasal tan sri momok yang berada kat situ. Iskh..dah le memalam nie.. kang time turun kang.. tak pasal2x ada bende ngekor dalam keta. hu3x...

Disebabkan gua jenis tak layan cite2x macam nie.. so..gua tak layan la sangat cite pasal pakcik guard tue.. heee.... macam2x..
Dengan berbekalkan seni tangkap gambau.. gua pegi la ke tepi pagor situ.... dan tercongok sorang2x di malam gelap untuk snap gambar di atas bukit tue.

He3x...gue tak bleh lama2x sangat. maklumlah bawah bukit tue kubur cina. si pak guard tue pun dah cerita pasal tan sri momok..hu3x..dengan pantas..gua snap a few pictures..dan gua blah dari situ...

Tapi tak mengapa.. gua pasti akan balas dendam dengan tembakan lebih padu pada suatu hari nanti. Mungkin pegi belah siang..hu3x..
Ayoh..sapo nak pegi ngan gua yang akan pegi for 2nd time.. roger gue ok.

No comments:

Post a Comment