Ada ambik kursus fotografi ke?

entry nie gua up setelah sorang minah tue tanya gua.."masuk kursus fotografi ke"..
adehh... soalan2x macam nie dah ntah kali berapa diajukan kepada gua dari rakan2x facebook dll..
so..disebabkan gua nie seorang yang berIT savvy...so..gua up la entry nie..agar gua bleh copy url entry nie dan paste je kat sape2x yang bakal2x tanya on future onwards..ha3x....

untuk makluman readers sekalian... yea.. gua pernah menge"join"kan diri pasal fotografi nie dengan masuk kelab foto seperti yang korang bleh usha gambar kat bawah. Otai yang telah menurunkan ilmunye zaman2x tue yang gua masih contact sekarang nie adalah Azam Neurmaya.




Aku yang mana? ha3x..kalo korang pandai ..carik sendiri..ha3x..so..tue je alkisah buat masa nie..dah dah dah.. poie buat kerja tue...ha3x

p/s : Sorry la sifoo ( Azam Neurmaya )... subjek animasi yang hang ajar gua tak faham arr...ha3x..ape2x pun terima kasih kerana tak failkan subjek tue..kalo tak gua tak grad pun..ha3x..

2 comments: