About Myself

What The Hell is Luz Vista ??
Luz Vista nie bukanlah bermaksud cinto cinto seperti yang korang paham tentang perkataan "luz" tue..takde kena mengena ngan cinto cinto nie jang oii..

Luz Vista nie gua sebat dari perkataan ape eh ..err..dah lupa.. maksudnya adalah err....korang carilah sendiri...har3x...
Maksud secara am dier adalah sesuatu yang berkaitan dengan maksud "photography" itself.. siyess..tak tipoo..

dan..objektif gua wujudkan blog merepek2x nie adalah untuk memberi fokus kepada photography dari aspek individu gua sendiri.


Who The Hell Luz Vista Owner
Well ..i'm a professional photographer. Read here if korunk tak tahu apa itu "professional photographer"
Also photography teacher at private school Shah Alam.

Started at the end of 2009.

Love for photography. Anything...no limited radius area.

Nak tengok photo2x gua?
Korang bleh tengok photo blog gua di Lirikan Cahaya lor

Nak tengok gambar2x yang gua update .. pun boleh.. add je gua di facebook. Kalo korunk terjumpa gambar yang hensem dan kacak kat dalam profile tue... dah betol la gua tue.. ha3x.

Gear Yang Gua Pakai
Body : 2 ketoi bodi gua pakai iaitu
1. Nikon D90 dan...
2. Nikon D90

har3x

Lens :
1. Nikon 18mm-105mm f3.5
2. Nikon 50mm f1.8
3. Tokina 11mm-16mm f2.8

External Flash :
1. Nikon Speedlight SB900
2. Yong Nuo 560

No comments:

Post a Comment