bounce diffuser : output photoshoot

Sebelum nie gua pernah habaq dalam entry yang lepas pasal hasil photoshoot bila bounce difusser nie digunapakai.

quote
"
nanti gua shoot nak tengok cammane ke roper gambo setelah guna menatang nie
"

Gambar2x kat bawah nie gua tembak di KL Motorshow Event di PWTC.. disebabkan kurang cahaya... ruang dewan yang besar..maka gua memakai menatang yang gua bikin tue tanpa was was. Samada lens itoo ditarik panjang atau ditarik pendek.. gambar yang ditangkap masih lagi hensem dalam mana2x aspek zoom.





Gambar nie gua langsung tak edit... terus sebat aje dalam hardisk... saje je buat gitu agar korang lebih terbuntang biji mata untuk melihat kecapahan cahaya yang tersebar dari penggunaan bounce diffuser ala2x mek guyver.

Dapat dilihat dari gambar2x itoo.... cahaya yang tersebar ..selepas dibouncekan ....takde cacat celanya..

Lantas... dihari itu gua aserehe sambil picit picit kamera di dalam dewan yang luas ..har3x...

No comments:

Post a Comment