Canner snap gambar yang betoi

Ha3x.. ramai gak yang tanye gue pasal "canner snap gambar yang betoi"..

Basically la kan... gua rasa la kan ( sekadar pendapat peribadi )... gambar yang betoi adalah gambar yang kena pada mata pelanggan korang ar..

Katakan gua sebagai wedding photographer.... bila customer gua suke dengan hasil kerja gua.. dah tentu gambar yang gua snap tue adalah snap yang paling baik.

Kalo korang as amatuer photographer... mungkin pelanggan korang adalah pada diri sendiri yang bila shoot ..lepas tue sengih sorang2x..

atau mungkin .... yang skodeng gambar korang sukakan gambar korung..

amacam..bleh blah tak pendapat gua..har3x.

Apa2x pun.. key dalam photography ialah semakin banyak korung menembak sesuka hati korang.. gambar korang akan semakin bertambah baik. Percayelah...

-Practice Make Perfect-

No comments:

Post a Comment