FRIM Photo Contest

Fuh..hari nie aku agak kepenatan sedikit kerana ke hulu kehilir mau hantar gambar2x dibawah..lepas pegi cuci...gua ke kepong mau hantar itu gambar di office sane.

So...seperti tajuknye kat atas...hari nie.. isnin 28/2/2011...berakhirlah sudah submission FRIM photo contest...

Tema photoshoot kali nie adalah warisan ape ntah..lupe dah..har3x.. (malas nak tengok salinan dokumen dari FRIM ). Gua rasa gambar budak kecik dua orang nie agak kena dengan tema.. tapi tak tahu lah samada juri gemor atau tidak kat gambar nie...

Gambar wedding yang lagi 2 ketoi tue...gua rasa macam tak bleh blah ar dengan tahap piawaian tema yang diberikan oleh pihak penganjur..





anyway..thanks to everybody yang involved dengan semua sesi photoshoot yang telah kita laksanakan... baik dari makeup artist..sehinggalah orang yang berada di dalam gambar..

as usual...gua berharap 3 ketoi gambar yang gua hantar nie bleh menang..hu3x... gua tahu yang ramai yang telah hantar hasil karya masing2x.. dan lebih hebat.. terpulang pada para juri...samada diorang suka atau tak dengan karya gua ntah hape hape nie..hu3x...

mari kite lihat sape yang kenaa...

No comments:

Post a Comment