...di UTM kembali

Firstly.. thanks to Saha coz dia invite gua pegi handle job studio konvo di UTM pada 21 - 23/10/2011

Tanpa dia....gua tak dapat berjumpa untuk bekerja bersama geng2x lama seperti Najmi, Man & Rais ... dan dapat jugak bertemu dengan muka2x baru yg gua tak pernah jumpa sebelum ini.

Secondly, thanks to Munzir coz kasi green light kepada gua untuk join the team. Secara keseluruhan ... gua enjoy dengan job gua kali ni di studio fotografi. Kerja pun mudah.Provide assistant lagi. Thanks to Sabariah coz sabar dan dedikasi untuk handling customer. So..kerja jadi mudah terutama bab2x nak fokus kepada melayan karenah customer.

Well... gambar dibawah adalah sebahagian dari team studio fotografi setelah gua laung2x di belah depan untuk panggil team lain. So..ini ajelah yang datang ke studio belakang untuk gedik2x bergambar ..hi3x..



Dan......menyentuh berkenaan gambar diatas.. gua mulai terkenang zaman dulu2x... Gambar diatas sangat relatif dengan gambar dibawah


Previous entry aku sebelum ini pasal gambar nieh . Klik disini

OMG... aku terjumpa kembali ngan Syafwan... tak sangka.. dulu dan sekarang..sama aje orangnya..

Untuk gambar yang berbaju berkaler oren diatas......mungkin kita tidak kenal diantara satu sama lain sepanjang event sedang berlangsung. Akan datang.. mungkin ada hikmahnya.. who knows kan..

Gambar lain :



Ruang kerja aku yang telah diassign oleh Sahar adalah di ruangan softbox yang bercahaya.

No comments:

Post a Comment