Perak Photographer : First Sight

Seperti yang gua pot pet pot pet ritu [see here] berkenaan persatuan. Maka gua pun mulakan dengan langkah create group Perak Photographer di facebook. Dari masa ke semasa gua nengok penambahan ahli semakin bertambah. Dari seketoi gua sorang2x je dalam tue...tambah lagi sorang ...dah berdua... Lama lama makin bertambah. Sehingga ke 13 Jan 2012, bertambah-tambah lagi golongan profesional dan otai2x dalam group tersebut.

Disebabkan gua nie suke nak nengok orang kita bersatu especially dalam arena photography, maka gua pun nak le bersama-sama sit down dengan yang lelain untuk BERSATU bersama.

Maka, pada December 17, 2011 .......maka gua pun mencadangkan kepada member dalam Perak Photographer untuk sit down bersama-sama pada 8 Jan 2012. Setelah pet pot pet pot dalam tue... semua yang ada masa setuju untuk sit down pada 8 Jan 2012.

Bila detik harinya telah tiba, individu-individu dibawah telah hadir bersama-sama berbincang dan bersama-sama menembak selepas berbincang di kedai Vangge Ipoh



Berdiri dari kiri
---------------
1. Jaja ( fb : Sajaratul Nur Shamsor | Bidor )
2. Man ( fb : Muhammad Razzman Alejandro | Kuale )
3. Wan ( fb : Azwan Dahalan | Batu Gajah)
4. Tun ( fb : Tun Muhammad Edward Hasbi | Ipoh )
5. Bad ( fb : Badiohissam Badiozaman | Kuale )
6. Sal ( fb : Sebalik Bunga | XXX)
7. Hakmal ( fb : Hakmal Rabah | Kuale )
8. Nazir ( fb : Nazir Haikal | Teluk Intan)
9. Din ( fb : Mohd Sahharudin | Teluk Intan)
10. Shahdan Zainal ( fb : Shahdan Zainal | Teluk Intan)
11. Aie ( fb : Aie Rizal | Teluk Intan)
12. Shahril ( fb : Shahril Hezrin | Kuale)
13. Rosli ( fb : Rosli Kamaruddin | Kledang)

Tiada dalam gambar
---------------------
1. Isteri Wan - jaga anak dalam keta
2. Fzle Zainal - membuat pembayaran tapi lewat hadir. Terpelecot time joging pagi 8 Jan 2012

Kepada mereka-mereka yang hadir, jutaan terima kasih gua berikan kepada korang semua kerana sudi meluangkan masa berharga mereka untuk bersama-sama pada 8 Jan 2012 tersebut. [Sebenarnya gua rasa suprise sikit kerana gua jangkakan 7-8 orang je yang hadir. Rupa2xnya sampai 13 orang yang dok bersama berbincang]

Special thankx juga kepada :

1. Muhammad Razzman Alejandro a.k.a Man yang sudi bawak talent yang mampu mendarahkan hidung memasing.
2. Badiohissam Badiozaman a.k.a Bad yang sudi print dokumen.
3. Shahril yang sudi set port meeting dan outing di pekan lama

Walaupun gua tak pernah bersua dengan mereka sebelum tetapi gua tahu ...sememangnya mereka bersaudara ngan gua. Apa buktinya? Kerana mereka adalah warga negeri PERAK.

Terima kasih sekali lagi.

No comments:

Post a Comment