Strobe Episode.

Pada 18 July ( Jumaat ) lepas, gua dengan photogs yang laintelah lepak2x makan angin di Putrajaya sambil mengeshoot dalam siri r&d strobe bersama. Dengan kekuatan payung, lampu yang ditontong dari geng2x yang hadir....maka kiteorang membelasah gegurl dengan cahaya yang terpancar2x dari flash yang tergolek atas lantai .ha3x..

Gua perhatikan ..geng2x yang hadir dapat pergi ke 360 darjah untuk mengekspirasikan diri memasing dalam pelbagai bentuk, perspektif dan kreativiti masing2x. Bila gua tengok hasil dalam kamera sorang mamat tue.. WOW... superb sehh hasil kilatan lampu yang terhasil bersama sama ngan "bunga" dalam frame gambar tueh.

So.. kat bawah nie adalah antara hasil dari dalam kamera yang gua rasa agak outstanding.


Caption : Payung telah pun dipacak... Fewwittt.. gua siul kepada "bunge" nie.. Dia toleh..lantas gua picit butang kamera. Gua rasa.. lampu body gua agak kurang kuat. So... kecerahan di muka depan gegurl tue time dia toleh... agak kurang berkhasiat. Takpa..takpa... gua akan cuba lagi pada masa akan datang.


Caption : Saat gua snap nie.. action mode gegurl tue adalah secara kebetulan. Time tue dia tengah betulkan kedudukan kaki dia yang terlipat dan melipat. Sapa la punye idea soh lipatkan kaki tue yea..??


Caption : Antara mode rambut yang bercahaya di celahan rambut nie.. ramai beno photographer suke nak hasilkan efek cenggini.. Layanzzzzz.........

Dan gua akan membuat beberapa siri bagi play strobe secara comprehensive. Sapa nak join... habaq mai.. okey..

No comments:

Post a Comment