First Winner.

Mesti antara kita pernah terdengar / ternampak pasal pertandingan fotogafi komuter sdn bhd tahun lepas...

Dan mesti minoriti antara kita yang tertanya tanya sapekah pemenang PERTAMA sejak pertandingan itu diadakan.... hu3x. Kalo korang nak tahu... aku lah pemenang tempat pertama yang dinobatkan untuk first month sejak pertandingan itu diadakan..hu3x..

tak caye.. skodeng aje gambar kat bawah..



aku di tengah2x selepas menerima award dari pihak management KTMB. ntah ngape la diorang suka gambar yang aku submit tue....tak tahu la teman.

Owh yea..gambo nie gua up bukan nak bangga diri ke atau ape ke yang sewaktu dengannya... kalo gambo nie terperap dalam hardisk... macam takde ape2x makna pun. Ce macam ditempek kat dinding ke...baru la ada semangat mau hasilkan sesuatu karya tue dengan lebih baik lagi di masa akan datang. Disebabkan gua nie jenis sokmo je online.. gua tempek je gambo nie kat dalam blog nie... BARU ADA SEMANGATTT.....

disebabkan atas semangat itulah .. for 2nd time gua macam teringin sangat sangat nak masuk dalam pertandingan FRIM yang baru je dihantar kepada management FRIM.
Gua tak harap menang pun... gua just nak tengok sejauh mana photoshoot gua bleh pergi. Kalo tak menang..maksudnye gambar gua nie syok sendiri ataupun koman spanar..kah3x... ( kena improve lagi la tue maksudnye ..hu3x )

4 comments:

  1. salam...
    tahniah kepada bro hakmal...
    jgn lupe ajar k..
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. peerrgghh... dalam senyap.. patut ar photo aku x menang Mal, ko yg menang rupenye.. hahaha...

    xde laa, just kidding.. TAHNIAH my friend.. CONGRATULATIONS... All the best to u and much successful in future..

    ReplyDelete
  4. luz vista clan <- aku ajarinnn..

    hanafi <- ha3x.. saje je teman hanto gambo tue..tak sangka plak bleh menang..

    ReplyDelete